JL Meccanica Guzzi V7 Sport


Luokka:

UEM 7A (ennen 1979, alle 1300 cc)

Pyörä on rakennettu niin että sillä voidaan kilpailla luokissa ennen vuotta 1972 valmistetut.

Paino: 169 kg kisakunnossa ilman polttoainetta

Teho yli 100hv / vääntö yli 115Nm

Max rpm: 9600

Runko:

V7 Sport replica, 25CD4 materiaalista.

Etujousitus:

41.3 mm Harley Davidson Hydra-Glide haarukka, Öhlins/JL Meccanica cartridget, säädettävä

puristus- ja paluuvaimennus. Etukolmiot koneistettu 7075 aluminiista.

Takajousitus:

LeMans IV haarukka, vahvistettu. Iskunvaimentimet Fox Zero Pro/Hakala Service alumiinirunkoiset.

Jarrut:

Grimeca 1050 satulat edessä ja Brembo F08 takana, PSC15 pääsylinteri edessä ja PS13 takana.

Jarrulevyt EHM 4 mm x 300 mm edessä ja 220 mm alumiini takana.

Pyörät:

Morad kehät pinnattu Moto Guzzi navoille. Vannekoot 3.00 x 18 edessä ja  4.25 x 18 takana.

Moottori:

Poraus 101.6 mm, isku 80 mm. Imuventtili 46.5 mm, pako 39.8 mm. Puristussuhde 12:1.

Ignitech TCIP-4 / Bosch sytytys. Mikuni VM46 kaasuttimet. JL Meccanica /Arrow 50mm pakoputkisto.

Millepercento vauhtipyörä ja kytkin. Suorahampainen tiheävälitteinen vaihdelaatikko. Perävaihteiden välityssuhteet 5.286- 4.125.

Kesäkuu 2016: Tämän pyörän ajot on toistaiseksi ajettu; Moottoririkko, joka on liian kallis korjata.

Picture courtesy of Mika Akonniemi

Class:

UEM 7A (pre 1979, under 1300 cc)

Built so that it can also race in the classes pre 1972.

Weight: 169kg in race trim without fuel.

Power: 100+ hp / Torque 115+ Nm

Max rpm: 9600

Frame:

V7 Sport replica, material 25CD4.

Front suspension:

41.3 mm Harley Davidson Hydra-Glide fork, Öhlins/JL Meccanica cartridges, adjustable compression – and rebound damping. Triple trees CNC’d from 7075 aluminum.

Rear suspension:

Reinforced LeMans IV swingarm. Shocks aluminum Fox Zero Pro/Hakala Service.

Brakes:

Front calipers Grimeca 1050  with PSC15 master cylinder and rear caliper Brembo F08 with PS13 master cylinder.

Front discs EHM 4 mm x 300 mm and rear 220 mm aluminum.

Wheels:

Morad rims spoked for Moto Guzzi hubs. Size 3.00 x 18 front ja  4.25 x 18 rear.

Engine:

Bore 101.6 mm, stroke 80 mm. Intake valve 46.5 mm, exhaust valve 39.8 mm. Compression ratio 12:1.

Ignitech TCIP-4 / Bosch ignition. Mikuni VM46 carbs. JL Meccanica /Arrow 50mm exhaust.

Millepercento flywheel ja clutch. Close-ratio gearbox with straight-cut teeth. Final drive ratios 5.286 – 4.125.

June 2016: Engine failure stops races for this bike, too expensive to repair.




%d bloggers like this: